Diş Eti Estetiği Kalıcı Mı?

Diş Eti Estetiği Nedir?

Diş Eti EstetiğiEstetik tedavi yöntemlerinden bir tanesi olan diş eti estetiği, diş etlerinde oluşan çekilme ve doğal gülüşte göz ile görünen bozuklukların giderilmesi amaçlanan tedavi yöntemlerinden biridir. Bu tedavi yönteminde amaç, dişlerin ve diş etlerinin ulaşması gereken standartlara ulaştırılması sağlanmaktadır. Pembe diş eti estetiği olarak ta bilinen bu tedavi yöntemi, kişinin hayatını olumsuz etkileyen diş eti bozukluklarını düzeltebilmek için uygulanan yaygın tedavi yöntemleri arasındadır. Diş eti estetiği, diş eti ve diş yapısı uygun olan tüm yaşlarda olan kişi veya kişilere uygulanmaktadır.

Diş Eti Estetiği Hangi Durumlarda Uygulanmaktadır?

Diş etlerinde bulunan görüntü ve estetik bozukluklarında uygulanmakta olan bu tedavi yöntemi, kişinin gülerken veya konuşurken kötü görüntüye sebep olmakta ve kişinin sosyal hayatını olumsuz yönde doğru orantılı şekilde etkilemektedir. Diş eti estetiği , kişi gülümserken diş etleri gerektiğinden fazla ortaya çıkıyorsa, diş eti rengi standardın üzerinde kırmızılık ve şişme göründüğü durumlarda ve diş eti çekilmesi şikayetinde olan kişilerde uygulanan tedavi yöntemlerinden biridir.

Diş Eti Estetiğinde Tedavi Nasıl Gerçekleşir?

Estetik diş tedavileri arasında yer alan diş eti estetiği tedavi yönteminde öncelik, kişinin şikayetine göre, doktor muayenesinden sonra belirlenmektedir. Ağız, diş yapısı ve sağlığı önceliğinde uygulanan tedavi yöntemi uygun standartların sıralanması ve kişinin estetik kaygılarının son bulması amaçlı diş eti estetiği tedavisi uygulanmaktadır. Bu tedavi sırasında lazer uygulamaları büyük önem taşımaktadır.

Diş Eti Estetiğinin İyileşme Süreci Ne Kadardır?

Alanında uzman hekim tarafından uygulanan bu tedavi yöntemi, lokal anestezi uygulaması altında gerçekleştirilmektedir. Kişi acı hissi hissetmemektedir. Uygulama sonrası hasta diş eti ağrıları yaşamakta olup, hekimin vermiş olduğu ağrı kesiciler kullanıldığı taktirde ağrılar yaşanmamaktadır. Dişeti estetiği tedavilerinde, lazer uygulamaları kullanılıyor olması tedavide kanama gibi durumların yaşanmaması doktor ve hasta için konfor sağlamaktadır. Diş eti estetiğinde iyileşme süreci ortalama on ve ondört günde gerçekleşmektedir.

Diş Eti Estetiği Yaptırmanın Avantajları Nelerdir?

Diş ve ağız yapısını bozan diş kayıplarına sebebiyet veren diş eti rahatsızlıkların tedavi edilmesi oldukça önemlidir. Diş eti estetiği tedavisinin diş kayıplarını önlemesi sayesinde;

• Diş köklerinde oluşan iltihapların önlemesi
  • Diş dizilimi sırasının bozulmaması
  • Diş diziliminde bulunan estetik kaygıların kaybolması
  • Diş dokularının daha sağlıklı hale gelmesi
  • Diş ve diş etinde bulunan kanamaların ve ağız yaralarının önüne geçilmesi gibi sorunlardan kurtulmak diş eti estetiği tedavisi sayesinde mümkündür.